lørdag 16. august 2008

Heihei!

I dag er den første dagen uten undervisningsopplegg. Har bare hatt to dager med undervisning, eller egentlig bare én, men det er godt med litt "fri" og frokost en halvtime senere. I dag skal vi til stranden og bade etter lunsj. Lunsjen serveres kl. ett, og er et varmt måltid. Så farfar hadde vel syntes at middagen kom til rett tid. Etter lunsjen må vi vente til halv seks for å få kveldsmat, så det er mange sultne, norske mager rundt omkring:P
Skolen/internatet ligger bare et kvarters gange utenfor Mandal sentrum, så beliggenheten er veldig fin i grunn. Like over vegen ligger det også en liten ICA, så når folk blir altfor sultne, eller får lyst på noe søtt, er det bare å gå dit.

Nå har klærne mine vært rene i ca. 20 minutter tror jeg, så jeg bør nok gå og la noen andre få lov til å bruke vaskemaskinen..

Linn Silje<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei linnsi! hvordan går d? :) bra jeg kan svare deg denne gangen da. høres ut som om du har d greit, men at alt ikke er like enkelt? d forstår jeg godt! når noens liv dreier seg så mye om noe du ikke tror på i hele tatt, oppstår d fort en liten barriere bare der. MEN fortvil ikke! du vil vokse utrolig mye på dette året og skaffe deg erfaringer som få andre har. og d er ikke verst! tøffa;) her går d fortsatt bare bra. gleder meg til å høre fra deg igjen, tenker masse på deg :*

Anonym sa...

stor klem fra Juni forestn! :)