søndag 31. august 2008

Ut på tur

I går, lørdag kveld, var det tid for marshmallows og leirstemning med gitar og sang rundt bålet. Nesten alle var en tur på stranden og nøt stjernene og varmen fra flammene. Det var skikkelig koselig, og også litt komisk, da jeg måtte bli med Janet på do. Det ER et do der, ikke så langt unna der vi satt, men langt nok unna og inn i skogen til at det ikke var NOE lys der. Det ble dermed litt morsomt da jeg åpnet døren og ønsket Janet lykke til - vi så null og niks. Det tok også litt tid å finne toalettet, og midt i en setning der hun spurte enda en gang om det faktisk fantes noe do inne i mørket, fant hun det. Hadde kanskje vært litt enklere hvis jeg hadde tatt med meg mobilen bort?;b

Seheno, Silje, Bishnu, Jens Jørund og Deth


Stemning ved bålet:)


Eirik og Deth.

Janet og meg.
Linn Silje<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

godt å hør linn silje! :) du kjem dæ over kneika og bli litt ber kjent med folk etterkvart og da går d liker ska du sjå. spennanes å hør kos du har d, fortsett å skriv! :) ska prøv å kom heim t helga 26. så æ får treft dæ, for du ska vel itj innom trondheim en tur? eller tar du tog oppover og har tid t å treff mæ i byn ei stund? må jo ønsk dæ god tur! <3 juni

LinnSilje* sa...

Æ må direkte på Svgs for å vårrå med på årets språkdag:P Så null retur te Trheim.. Bli veldig glad vess du kjæm heim den hælga!!!
Æ sætt utrulig pris på at du kommentere litt innjimellom, e så godt å sjå at nån følge med litt:) Tusen takk;*