onsdag 14. januar 2009

Rwandisk velkomst

Det er lite som skal til før man føler seg velkommen i Rwanda. Jeg hørte noen si at de synes rwandere er så alvorlige og ikke så afrikanske mht. å danse rundt i gatene, men med mitt norske utgangspunkt vil jeg påstå at rwandere er utrolig livlige og åpne. Det å komme hjem fra en lang reise, og føle at man er hjemme igjen når flyet lander på rwandisk jord, er herlig. Enda herligere er det å gå inn porten til A.M.U., og møte alle jentene igjen. De stråler mot deg, og man skulle nesten tro de var redde for at vi ikke skulle komme tilbake, så varme omfavnelsene deres var. Godt nyttår og hei og hvordan går det?

Min konklusjon er dermed, at hvis man ikke føler seg velkommen i Rwanda, så har man støtt på feil folk. Rett og slett.

Linn Silje<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje,Velkommen til Rwanda....Jeg bor i Norge nå da!
Stor klem fra Claude

Anonym sa...

Hvor lenger skal du være i Rwanda?Jeg skal reise tilbake dit i June 2009-:)
Klem fra Norge
Claude